اخبار

به مناسبت گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور، پیش از مراسم نماز جمعه امروز، میز خدمت و پاسخگویی با حضور برخی مسئولان شهرستان از جمله اعضای شورای اسلامی و معاونین شهردار قدس برگزار شد.

news date :Fri Jul 26, 2024

معراج زمانیان رکورددار روپایی کشور، با رکورد ۱۷۹ روپایی بر روی تردمیل در حال حرکت در زمان یک دقیقه، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند.

news date :Wed Jul 24, 2024

رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی ضمن تقدیر از پشتیبانی شهرداری در جهت اجرای پروژه انتقال پساب شرکت نفت پارس برای آبیاری فضای سبز شهری، بر لزوم ارتقای تجهیزات و ماشین‌آلات و اختصاص محل‌های مناسب برای استقرار نواحی خدمات شهری تاکید کرد.

news date :Wed Jul 24, 2024

Next    

مصوبات
Next    

گزارشات
news categories 
گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس
news code : 11730  |  item visited : 254
علیرضا حمیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس در تشریح گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، برگزاری جلسات متعدد جهت بررسی تخصصی لایحه بودجه و همچنین تعرفه عوارض شهرداری ر ...
گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس
news code : 11729  |  item visited : 250
سعید ندیری، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت هفته شوراها، با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این حوزه را تشریح کرد.
گزارش عملكرد كمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰
news code : 11728  |  item visited : 254
حجت‌الاسلام دکتر حسین اشرفی، رئیس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰، بر توسعه فرهنگی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی تو ...
گزارش عملكرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ كمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس منتشر شد
news code : 11727  |  item visited : 286
روح‌انگیز یوسفی، رییس کمیسیون اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گزارش عملکرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ این کمیسیون را تشریح کرد.
Page1of212.Next.GO

گزارش تصویری
   

6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0