Sunday, September 8, 2024
  • time : 16:52
  • Date : Wed Jul 24, 2024
  • item visited : 94
  • news code : 13150
افزایش امكانات و تجهیزات موردنیاز خدمات شهری تاثیر زیادی بر ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان دارد
رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی ضمن تقدیر از پشتیبانی شهرداری در جهت اجرای پروژه انتقال پساب شرکت نفت پارس برای آبیاری فضای سبز شهری، بر لزوم ارتقای تجهیزات و ماشین‌آلات و اختصاص محل‌های مناسب برای استقرار نواحی خدمات شهری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ حسین چناقچی نماینده مردم در شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه ۳۱۶ شورا گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری پیشانی اقدامات این مجموعه است و می‌بایست بهترین اماکن و تجهیزات لازم را در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در اختیار داشته باشد، چرا که در زمان بحران مشکلات به قدر کافی موجب آزردگی شهروندان می‌شود، لکن ما به عنوان نمایندگان مردم می‌بایست با در اختیار گذاشتن محل‌های مناسب و بروزرسانی تجهیزات و امکانات این حوزه، پرسنل شهرداری را در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان یاری کنیم. شهرداری در سال گذشته بیش از ۵۰ خودروی سبک و سنگین خدماتی خریدار نمود که تلاش‌ها و پیگیری‌های شهردار محترم جهت تحقق این امر قابل تقدیر است.

چناقچی با اشاره به نیاز فضای سبز شهری به تأمین آب موردنیاز برای حفظ و نگهداشت فضای سبز، افزود: اجرای پروژه انتقال پساب شرکت نفت پارس جهت آبیاری فضای سبز بوستان‌ها و معابر شهر بخش اعظمی از نیاز شهرداری را برای آبیاری و نگهداری فضای سبز تأمین می‌کند تا با تزریق این حجم از آب، فضای سبز شاداب‌تری داشته باشیم. 

رئیس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی در ادامه ضمن ابراز گله‌مندی از نبود تابلوهای ورودی مناسب و در شأن شهر و شهروندان در مبادی شهری، بر لزوم تسریع در نصب تابلوهای معابر (کوچه‌ها و خیابان‌ها) تاکید کرد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.15.0
    V6.1.15.0