Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Mon May 09, 2022
  • item visited : 229
  • news code : 11727
گزارش عملكرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ كمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس منتشر شد
روح‌انگیز یوسفی، رییس کمیسیون اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گزارش عملکرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، یوسفی  گفت: جامعه را می‌توان به عنوان یک بستر اقتصادی، صنعتی و فرهنگی دانست که توجه ویژه به ابعاد مختلف آن رمز موفقیت جوامع انسانی خواهد بود. در همین راستا گزارشی از عملکرد کمیسیون اجتماعی و بانوان شورای شهرقدس ارائه می‌نمایم.

یوسفی اظهار داشت: بازدید و نظارت مستمر بر عملکرد سازمان‌ها، ادارات شهرداری، بوستان‌ها، مراکز فرهنگی و خدماتی شهر، نظارت بر عملیات ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، پیگیری افزایش تراکم قانونی در سطح شهر، شرکت در جلسات فرهنگی و اجتماعی شهرستان، دیدار با ورزشکاران، پیگیری احداث پیست دوچرخه‌سواری در پارک زیتون، پیگیری فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد، نشست‌های مردمی و حضور در محافل عمومی، دیدار با خانواده‌های شهدا، شرکت در افتتاحیه و اختتامیه مسابقات ورزشی و راه‌اندازی فرهنگسرای خیابان استقلال‌ از جمله اقدامات کمیسیون اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس در مدت یادشده بوده است.

وی ادامه داد: ارائه و تصویب طرح راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری قدس، پیشنهاد تشکیل کمیته بازآفرینی شهری و احیای بافت فرسوده در شورای شهر، پیگیری تصویب محدوده جدید و بسته تشویقی بافت فرسوده، احصاء مشکلات محلات محمدآباد، شهرک فرزان، فرشته، عزیزی، کاج، امام سجاد(ع)، کاووسیه، سرخحصار، شهید بهشتی، جوادآباد، اسقلال و نفت و طرح در کمیسیون و صحن شورا برای پیش بینی و تخصیص اعتبار لازم در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری از دیگر اقدامات مهم این کمیسیون و اینجانبه در ۳ ماهه پایانی سال گذشته بوده است.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0