شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 255
  • کد خبر : ۱۱۷۳۰
گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس
علیرضا حمیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس در تشریح گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، برگزاری جلسات متعدد جهت بررسی تخصصی لایحه بودجه و همچنین تعرفه عوارض شهرداری را از اقدامات مهم کمیسیون برنامه و بودجه شورا برشمرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمیدی گفت: یکی از وظایف مهم شوراهای اسلامی شهرها در راستای اجرای بند دوازدهم ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، تصویب بودجه سالانه شهرداری‌ها، موسسات و شرکت‌های وابسته به شهرداری است.

وی افزود: پس از تحویل لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی شهرداری به صحن شورای اسلامی شهرقدس، روند بررسی این لایحه و سرفصل‌های موجود آن توسط شورای اسلامی در کمیسیون‌‌ تخصصی برنامه و بودجه آغاز شد و بعد از ۸ جلسه تصویب گردید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: یکی دیگر از مصوبه‌های مهم این کمیسیون تصویب تعرفه عوارض شهرداری و اصلاح متمم بودجه است.

حمیدی در خصوص لایحه تعرفه عوارض گفت: تصویب لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ شهرداری قدس در دستور جلسه رسمی شورای شهر قرار گرفت و پس از 4 جلسه رسمی که با حضور همه اعضای محترم شورای شهر برگزار گردید بررسی و پس از اعمال نظر اعضای محترم شورا به تصویب شورای شهر رسید و جهت سیر مراحل قانونی به کمیته تطبیق مصوبات شورا  به فرمانداری قدس شد.

وی اظهار داشت: جلسات کمیسیون برنامه و بودجه شورا صبح روزهای سه‌شنبه برگزار می‌گردد که تاکنون ۲۸ جلسه برگزار شده و ماحصل آن ۵۸ مصوبه بوده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0