اخبار

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی با انتشار پیامی، فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را به تمامی هموطنان تبریک گفته و سالی توأم با عزت، سربلندی و آرامش را برای همه مردم بزرگ ایران آرزو نمودند.

تاريخ وقوع :
 ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ 

رئیس شورای اسلامی و شهردار قدس عصر امروز به منظور عرض خداقوت به مجریان این ایستگاه و همچنین اطلاع از روند انجام اقدامات و ارائه خدمات ستاد به مسافرین نوروزی و شهروندان‌ از این محل به صورت میدانی بازدید کردند.

تاريخ وقوع :
 ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ 

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس از برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شهر به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری قدس در قالب برنامه «ضیافت ایثار» خبر داد.

تاريخ وقوع :
 ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ 

بعدي    

مصوبات
بعدي    

گزارشات
دسته بندي اخبار 
گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس
کد خبر : ۱۱۷۳۰  |  تعداد بازدید : ۲۰۰
علیرضا حمیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس در تشریح گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، برگزاری جلسات متعدد جهت بررسی تخصصی لایحه بودجه و همچنین تعرفه عوارض شهرداری ر ...
گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس
کد خبر : ۱۱۷۲۹  |  تعداد بازدید : ۲۰۰
سعید ندیری، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت هفته شوراها، با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این حوزه را تشریح کرد.
گزارش عملكرد كمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰
کد خبر : ۱۱۷۲۸  |  تعداد بازدید : ۲۰۸
حجت‌الاسلام دکتر حسین اشرفی، رئیس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰، بر توسعه فرهنگی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی تو ...
گزارش عملكرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ كمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس منتشر شد
کد خبر : ۱۱۷۲۷  |  تعداد بازدید : ۲۲۹
روح‌انگیز یوسفی، رییس کمیسیون اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس گزارش عملکرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ این کمیسیون را تشریح کرد.
صفحه1از212.بعدي.برو

گزارش تصویری
   

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0